Zofi här

Hej nu är der Zofi som skriver . Paula är hos mig med Hanna. Vi sitter och pratar typ och lyssnar på musik. Ikväll är det Barcelona - Manchester United. Vi ska se den hos mig ! Några från vårt lag ska också komma hit. Och några ska sova ! Det ska bli jätte kul! Idag spelade vi match, Paula stog i mål och vi vann med 3-1. Och igår spelade vi också match och då vann vi med 2-1.  Men det är jobbigt för jag får ont i mitt knä och mitt revben och då kan inte jag köra fullt ut :( Paula sitter och har lite fun med gitarrren . men nu har jag inget mer att skriva ! Ha det så hiiiiimla bra ! nu lägger jag in lite så pics från min dator , + en riktigt bra låt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0