Anledningar för att jag inte har bloggat

Hej. Jag har ju ijnte bloggat den här helgen som ni kanske har märkt.. Här är det jag har gjort under helgen
Fredag: Var jag i täby med Steffi Emelie Emmelian Linnea Carro och Madde. sSen sov jag och Emmelina över Hos Linnea.
Lördag: Jag var med Linneas familj + hennes kusiner moster morbror och grillade korv. Senare åkte jag till majbrasan med Hanna Zofi Sandra Molly och Alicia. Söndag: Spelade fotbollsmatch min första målvakts match på 11-manna. Resultatet blev 4-4. Och idag har jag varit med Molly Hanna Alicia Zofi och Sandra. Först stannade vi på musiken och övade på en grej med Gudrun ( vår musiklärare) och sen fotade vi hemma hos Zofi och i Centrum. Nu ska jag äta mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0