hihihi bus!

Whooops! Zofi som skriver... jag kan ju pauliz lösen så ni kanske får se mer av mig här i bloggwn ? :D
Men jag kan berätta vad vi gjort idag .. hahahahaha !! * TAR ÖVER PAULAS BLOGG!!*
Först så tänkte vi spela Golf men sen så ångrade vi oss och åkte till centrum och köpte benandjerry's och pommfritt. Efter det så åkte vi buss hem och sen så badade vi i sandras pool i typ 3 timmar xp MYS!
Imorgon ska jag på klassresa. Fun!
Lite bilder från mobben !
Paula och jag på bussen
Paulas pommmes... en sak ska ni veta om paula
Om ni ska ge ngt till henne när hon fyller år . Isf ska de va Ketchup!
3 augusti !! hahah
Min ocgh paulas och Sandras ! :D
Ha det bra puss hej
www.sofisfoto.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0